• Home
  • Service & Kontakt
Service & Kontakt
  • Rundrejse forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send
  • Generelle forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send

Foretag en booking

Mine opdagelser kan du kun booke hos mig på min hjemmeside, ikke hos et rejsebureau. Du kan bestille via hjemmesiden, på e-mail eller telefonisk. Den hurtigste måde er at bestille via hjemmesiden. Alle destinationer og indkvarteringer er overskueligt arrangeret med de rigtige priser. Du ser nøjagtig den samme ledighed som mine kolleger på kontoret, og du booker din ferie direkte i vores system. Umiddelbart efter bestillingen vil du modtage en bekræftelses e-mail.

Hvorfor er min booking på forespørgsel?

Når du laver en bestilling på forespørgsel, så betyder det, at jeg skal undersøge hos ejeren, om der stadig er ledighed. Jeg gør mit bedste for at afklare dette hurtigst muligt, så du kan være sikker på, om din ferie kan finde sted eller ej. Du får svar fra mig inden for 5 arbejdsdage. Hvis ejeren oplyser, at der stadig er plads, så modtager du automatisk en bekræftelse fra mig. Hvis der desværre ikke er ledig plads, så sørger jeg naturligvis for at finde et passende alternativ til dig. Jeg tager selvfølgelig også kontakt til dig!

Praktisk: Min Eliza was here

I portalen Min Eliza was here kan du se alle detaljer vedrørende din bestilling, såsom status for din betaling og den foreløbige flyplan. Her kan du også læse oplysninger om destinationen og indkvarteringen, samt foretage betalinger via dan- eller kreditkort.

Hvis din e-mailadresse er registreret hos os vil du, inden for 24 timer efter bestilling, modtage en e-mail med et brugernavn og adgangskode. Med disse oplysninger kan du logge ind på Min Eliza.

Generelt om betaling

Hvis du har booket mere end to uger før afrejse, vil du senest 3 dage efter bestillingen modtage en e-mail (med fakturaen).

Depositum: Efter booking vil du modtage en e-mail bekræftelse sammen med betalingsbetingelserne. Depositummet er altid 30% af det samlede beløb med et minimum på 350,- per person, samt omkostningerne for afbestillingsforsikring og skadesafgift til staten. Derudover skal den fulde pris for flyet betales sammen med depositummet ved flyrejser til; Italien, Cypern, Algarve, Costa de Lisboa, Madeira, Malta, Lefkas, Santorini, Catalonien, Gran Canaria, Tenerife, Ibiza, Alicante og Andalusien. Depositum forfalder umiddelbart efter du modtager fakturaen.

På fakturaen kan du se præcis, hvad det samlede beløb er for din reservation.

Restbeløb: Restbeløbet skal være os i hænde senest 6 uger før afrejse. Hvis du bestiller mindre end 6 uger før afrejse, er du nødt til at betale det samlede beløb på én gang.

Hvis du bestiller mindre end 2 uger før afrejse, skal du betale det samlede beløb, samtidig med bookingen bliver gennemført eller direkte efter med kort (dankort/kreditkort).

Kreditkort betaling

Både på hjemmesiden og i portalen Min Eliza kan du betale med dankort og kreditkort (Visa/ Mastercard). Efter bookingen vil du modtage en bekræftelse med login detaljer til Min Eliza. Herinde kan du tjekke din betaling.

Hvis du har problemer med at betale, kontakt da venligst Eliza was here på tlf. 89 88 24 29.

Bankoverførsel

Ønsker du at lave en bankoverførsel er dette også muligt. Den eneste undtagelse er, hvis du har afrejse inden for en uge, så skal betalingen gøres på kort, så jeg kan se betalingen med det samme. En bankoverførsel er for lang tid undervejs, og et "print screen" bliver ikke accepteret som bevis for betaling. Hvis betalingen ikke er os i hænde til tiden, risikerer du, at du ikke modtager dine rejsedokumenter. Skulle vi modtage en betaling fra dig to gange, tager vi kontakt til dig, og beløbet bliver indsat på din konto.

Husk at angive bookingnummer!
Eliza was here
Reg. nummer: 5010
Kontonummer: 0001500523

Betaling fra udlandet

Betaling fra udlandet er en mulighed. Hvis du ikke bor i Danmark, kan du foretage en indbetaling ved hjælp af IBAN kode (IBAN: DK55 5010 0001 5005 23) og BIC/SWIFT (BIC: JYBADKKK). Husk at angive bookingnummer!

Afbestilling

Har du fundet en dejlig ferie, som du gerne vil tænke lidt over eller måske diskutere derhjemme? Hvis du foretager en reservation, kan du gratis afbestille inden for 3 dage. Da vil dit depositum blive tilbagebetalt. Bemærk! Dette er ikke gældende for rejser til Italien, Cypern, Algarve, Costa de Lisboa, Madeira, Malta, Lefkas, Santorini, Catalonien, Gran Canaria, Tenerife, Ibiza, Alicante og Andalusien, da flybilletterne her ikke kan afbestilles.

Ferien kan afbestilles på følgende måder:

  • Online: Log ind på min.elizawashere.dk. Du har modtaget en e-mail med login-oplysningerne. I menuen til venstre, finder du ”Afbestil booking ".
  • På e-mail: Send en e-mail med bookingnummer til info@elizawashere.dk Bemærk venligst, at aflysningen skal sendes fra e-mailadressen på den rejseansvarlige.

Muligheden for at afbestille din booking gratis gælder ikke for følgende situationer:

  • Afrejse inden 6 uger
  • Bestillinger på forespørgsel
  • Samt for rejser til; Italien, Cypern, Algarve, Costa de Lisboa, Madeira, Malta, Lefkas, Santorini, Catalonien, Gran Canaria, Tenerife, Ibiza, Alicante og Andalusien, Hvor flybilletterne ikke kan afbestilles i henhold til regler og vilkår fra flyselskabet Norwegian.