• Home
  • Service & Kontakt
Service & Kontakt
  • Rundrejse forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send
  • Generelle forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send

Alle indkvarteringer har jeg valgt med stor omhu. De har alle en vidunderlig placering, de er små og autentiske, væk fra masseturismen og med en helt speciel atmosfære.

Hvem er jeg?

De mest unikke steder omkring Middelhavet, uspolerede og ægte. Dem er jeg altid på udkig efter. Jeg holder mig helst væk fra masse-destinationerne, jeg elsker imødekommende mennesker og går helst i de lokales fodspor. Når alle drejer til højre, drejer jeg til venstre. På den måde opdager jeg de mest ekstraordinære destinationer og indkvarteringer, som jeg ønsker at dele med dig.

Hvordan vælger jeg mine indkvarteringer?

De steder jeg deler med dig, vælger jeg på grundlag af gæstfrihed, en personlig tilgang og atmosfære. Ofte er disse små indkvarteringer, hvor du i fred og ro kan nyde din ferie. Jeg synes, det er vigtigt, at der altid er en swimmingpool eller at havet er i nærheden.

Hvad kan jeg forvente af stjerne-bedømmelserne?

Alle mine opdagelser er smukke, rolige, historiske, autentiske samt de mest romantiske steder. På grundlag af stjerner giver jeg en rangordning til mine indkvarteringer. Derudover ser jeg på atmosfæren, beliggenheden og faciliteterne. Næsten alle mine indkvarteringer har en pool eller ligger tæt på stranden.

Hvordan er afstandene angivet?

Afstande til stranden, landsby, restaurant, supermarked og lufthavnen er målt i fugleflugtslinje. I nogle tilfælde kan det betale sig at køre lidt længere, for fx at finde en smukkere strand. Så tag på opdagelse med din bil!

Faciliteter

I mine beskrivelser af de forskellige indkvarteringer, kan du finde en liste over faciliteterne. Det er muligt, at faciliteter i lavsæsonen er lukket. Det kan også være, at indkøbs- og underholdningsmuligheder uden for højsæsonen er mindre åbne.

Hvad siger billederne om indkvarteringen?

Mine billeder giver et indtryk af indkvarteringen. Nogle indkvarteringer skifter interiør eller renoverer undervejs, og så kan billederne være forskellig fra virkeligheden. Jeg lægger stor vægt på, at give et ærligt og realistisk billede af indkvarteringen.

Er der ingen transfer inkluderet i prisen?

Når du bestiller en rejse med mig, er en bil altid inkluderet i prisen. Det betyder, at du afhenter din bil i lufthavnen og selv kører til din indkvartering. Inden afgang vil du modtage rutebeskrivelse med adresse og kontaktoplysninger på ejeren. Den eneste undtagelse er Gozo, se billeje for mere information.

Skal jeg betale turistskat?

Turistskat er en ekstra obligatorisk skat, pålagt af de lokale myndigheder. Opkræves der turistskat, er dette angivet på indkvarteringssiden under faciliteter, eller under pristabellen.

Beløbet er forskelligt per region og type indkvartering. Der opkræves turistskat på en række af mine destinationer, nemlig Grækenland, Italien og et antal regioner i Spanien (Catalonien, Mallorca og Ibiza).

  • • I Grækenland varierer beløbene fra €0,25 til €4 per person per nat.
  • • I Italien varierer beløbene per kommune. Du kan beregne turistskatten for din feriedestination via denne hjemmeside.
  • • I regionen Catalonien varierer beløbene fra €0,45 til €2,25 per person per nat.
  • • I regionerne Mallorca og Ibiza varierer beløbene fra €0,5 til €4 per person per nat.

Turistskatten skal altid betales lokalt, direkte hos indkvarteringen

Skal jeg medbringe håndklæder og linned?

Hos alle mine indkvarteringer er sengelinned og håndklæder inkluderet. Det efterlader mere plads i din kuffert til en god bog eller en ekstra sommerkjole. Jeg vil dog råde dig til at medbringe et par viskestykker og en karklud, hvis din rejse går til en lejlighed.

Hvornår kan jeg ankomme?

Hos de fleste indkvarteringer kan du ankomme sidst på eftermiddagen og få dit værelse eller lejlighed. Hvis du ankommer tidligere end det er klar, kan du altid udforske området eller gå på indkøb til den første dag.

Hvad tid skal jeg forlade indkvarteringen ved afrejse?

Du skal i de fleste tilfælde forlade din bolig senest kl. 10. Således har ejeren tid nok til at rengøre værelset/lejligheden til de næste gæster. Skal du først flyve sidst på dagen, kan du forsøge at aftale med ejeren, at blive lidt længere. En sen check-out indebærer ofte ekstra omkostninger.

Er der en guide til stede?

Der er ingen guide til stede. I en nødsituation, er der dog altid en lokal kontaktperson, der kan hjælpe dig. Du kan også altid ringe til mit nødnummer i nødstilfælde.

Er der en barneseng til rådighed hos indkvarteringen?

Ved leje af en barneseng skal alle omkostninger betales lokalt på ejendommen. Sengen er tilsvarende en campingseng til babyer.

Hvilke indkvarteringer er egnet til børn?

De fleste af de indkvarteringer, som jeg har valgt er velegnede til børn, men tilbyder normalt ikke særlige børnefaciliteter. Hvis du rejser med din familie, vil jeg anbefale en lejlighed, så har du generelt mest plads. Leder du efter børnefaciliteter? Så tag en kig på mine børnevenlige indkvarteringer .

Vidste du at Eliza was here er CO2 neutral?

En af vores kerneværdier er, at vi gerne vil forbedre de sociale, økonomiske og klimamæssige forhold, som vores rejser har indflydelse på fra start til slut. Derfor er din rejse CO2 neutral, når du rejser med os.

Helt konkret betyder det, at når du køber din rejse os os, udregner vi CO2 udledningen for din ferie og støtter projekter, som reducerer det med den tilsvarende mængde CO2. Det gør vi for samtlige rejser bestilt hos Sunweb Group.

Projekterne som vi støtter er uafhængigt certificerede efter internationale standarder. Det gør vi for at sikre den mængde af CO2som vi kompenserer med, også matcher med den mængde din rejse udleder.

Vi anerkender, at CO2 kompensation ikke er løsningen på klimaændringerne, men det er vigtigt for os at tage ansvar for vores CO2 udledning. Vi er stolte af, at vi nu klimakompenserer alle rejser og hjælper vores kunder med at vælge en mere miljøvenlig måde at rejse på.

Vil du vide mere? Læs mere her