• Home
  • Service & Kontakt
Service & Kontakt
  • Rundrejse forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send
  • Generelle forespørgsler

    Dette felt er obligatorisk Udfyld venligts et gyldigt navn
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk
    Dette felt er obligatorisk Indtast et gyldigt telefonnummer

    Eliza was here finder din privacy vigtig og behandler derfor dine data i overensstemmelse med vores privacy erklæring.

    Send

Fortæl om din klage med det samme

Du kan være sikker på, at vi gør alt for at gøre din ferie uforglemmelig og ubekymret. Men det kan ske, at du har klager over rejsen eller er utilfreds med dit ophold. Gem ikke din klage til du vender hjem, men rapporter det straks til receptionen af indkvarteringen og til mine kontakter på stedet.

Kan du ikke finde nogen, eller føler du ikke at din klage er løst tilfredsstillende, skal du kontakte os direkte fra din ferie. Telefonnummer og e-mailadresse er anført på dine rejsedokumenter.

Denne fremgangsmåde er absolut nødvendig, fordi når du gør os opmærksom på din klage, kan vi som regel gøre noget for dig med det samme. Set i bakspejlet, efter hjemkomsten, er det naturligvis ikke længere muligt at løse problemet. Derfor vil klager, som ikke blev rapporteret på destinationen, ikke blive behandlet. Så tøv ikke med ringe.

Blev din klage ikke løst tilfredsstillende på stedet, er det nødvendigt at fortælle os dette. En klage kan indberettes indtil senest én måned efter hjemkomsten, skriftligt indsendt med posten eller via e-mail. Afsendelse af kun en klage, uden yderligere forklaring, er ikke tilstrækkeligt til at tage det i betragtning. Ved modtagelse sender vi altid en bekræftelse. Et egentligt svar på dine kommentarer, giver vi inden for en måned. Du kan sende din klage til:

Eliza was here
Sølvgade 10, 4. tv
1307 København K
Tlf: +45 89 88 24 29
e-mail: info@elizawashere.dk
www.elizawashere.dk

Hvis din klage vedrører rejsebureauet eller oprettelse af reservation, kan du fortælle os dette inden for en måned, efter du har oplevet din utilfredshed. Har du klager før din afrejse, sender vi dig ingen kvittering, da vi ønsker at behandle klagen så hurtigt som muligt (og i hvert fald før din afrejse).
Eliza was here behandler evt. reklamationer i henhold til Pakkerejse-Ankenævnets retningslinjer og efterlever altid dets kendelser.

Værdsæt forskellene

En ferie i udlandet betyder andre mennesker, en ny kultur og lokale delikatesser. Præcis hvad jeg finder tiltrækkende under en ferie. Forvent at tingene er organiseret og smager anderledes i andre lande end i Danmark. Værn om forskellene og lad dig ikke slå ud af ting der går anderledes, end du forventede. Vær opmærksom på følgende eksempler og forsøg at se dem som charmen ved din ferie:

  • Når du vælger en simpel indkvartering, kan du ikke forvente komfort og faciliteter som på et luksushotel.
  • Vær opmærksom på eventuelle byggeaktiviteter på bestemmelsesstedet.
  • Vær opmærksom på begrænsede åbningstider af butikker og underholdningsmuligheder i lavsæsonen.
  • I de sydeuropæiske lande er vand og elektricitet ikke alle steder på det niveau, vi er vant til i Danmark.
  • Spændingen er i andre lande nogle gange lavere end i Danmark, og det kan derfor være, at strømmen går nu og da.
  • Det varme vand er ofte opvarmet af solceller. Det kan også være, at du kun har en lille kedel. Det betyder måske, at du må bade kortere eller i mindre varmt vand end normalt.
  • I nogle badeværelser er der ingen bruseforhæng eller ingen mulighed for at hænge brusehovedet på væggen.
  • På en ferie vil du sommetider stifte bekendtskab med skadedyr såsom kakerlakker eller myrer. Dette har ikke noget med dårlig hygiejne at gøre, men er ofte forbundet med klimatiske forhold. Pak mad ordentligt ind og opbevar fortrinsvis alle madvarer i køleskabet. Kontakt receptionen, eller vores kontaktperson, for hjælp til at slippe af med det uønskede besøg.