1. FAQ & Kontakt | Eliza was here
  2. Klager og skade
  3. Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Alle temaer

Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Før ferien
Hvis din klage vedrører Eliza was here eller afrunding af din booking, så er det nødvendigt, at du straks rapporterer dine klager over rejsen eller om din ferieindkvartering. Efter at have modtaget en klage inden afrejse, sender vi en bekræftelse på modtagelsen med en behandlingstid på 1 dag. Afhængigt af typen af klagen kan det være nødvendigt med mere tid til at give et passende svar. I dette tilfælde vil du altid modtage et uddybende svar fra os inden for to uger efter modtagelsen af klagen. Vi tager naturligvis hensyn til din afrejsedato.

Under eller efter ferien
Det er nødvendigt, at du straks indberetter dine klager over rejsen eller om din ferieindkvartering til receptionen. Hvis du ikke kan få den ønskede hjælp på stedet, skal du kontakte vores hovedkontor. Telefonnummeret er angivet på rejsedokumenterne.
Denne metode gør det muligt, at løse problemet hurtigst muligt. Efter hjemkomst, er det selvfølgelig ikke længere muligt for os, at løse problemet.

Kundeservice formular nødvendig
Hvis din klage ikke løses som ønsket på stedet, bedes du kontakte vores kundesupportafdeling telefonisk. Derudover er det nødvendigt at udfylde en Customer Care-formular. Med denne formular kan du gøre din klage bekendt inden for 2 måneder efter hjemkomsten. Bemærk, at hvis der ikke rapporteres om klager på destinationen, og for hvilke der ikke er udfyldt en Customer Care-formular, behandles de ikke efter hjemkomst.

Send formularen med en forklaring og reservationsnummer per post eller e-mail til os til kontaktoplysningerne nedenfor. Det er ikke nok bare det at sende en Customer Care-formular uden yderligere forklaring til at håndtere din klage. Efter modtagelse sender vi dig altid en bekræftelse på modtagelsen. Vi vil give et svar på din klage inden for en måned.
Du kan rette din korrespondance til:

Sunweb
t.a.v. afdeling Customer Support
Postbus 1439 3000 BK Rotterdam
t +31 (0)10 2802 102
e customersupport@sunweb.nl
Hvis din klage ikke er løst til din tilfredshed, kan du indsende en skriftlig klage til Pakkerejse-Ankenævnet op til 24 måneder efter datoen for indgivelse af din klage til os.

Var dette spørgsmål til hjælp for dig? Ja, mit spørgsmål blev besvaret. / Nej, jeg fik ikke svar på mit spørgsmål.

Tak for din hjælp med at forbedre vores service!

Vi beklager at vi ikke kunne hjælpe dig med det samme. Du er velkommen til at sende os en besked via vores sociale medier, eller en e-mail til info@elizawashere.dk, og så vil vi svare på dit spørgsmål så hurtigt vi kan!

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag - Fredag: 9.00-15.00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Send os en email

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag - Fredag: 9.00-15.00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Send os en email

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev
Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen