1. FAQ & Kontakt | Eliza was here
  2. Klager og skade
  3. Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Alle temaer

Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Hvis du har en klage over din ferie med Eliza was here, skal du først kontakte guiden på din destination. Tjek venligst dine rejsedokumenter eller Appen for at finde de relevante kontaktoplysninger. Hvis du på nogen måde er utilfreds med din indkvartering, skal du ud over at kontakte din kontaktperson også straks anmelde dette til receptionen / udlejningstedet. Vi vil altid forsøge at løse dine klager direkte på destinationen. På denne måde er det normalt muligt straks at løse din klage i overensstemmelse med dine ønsker. Efterfølgende, når du kommer hjem, er det naturligvis ikke længere muligt at forbedre problemet.

Hvis din klage ikke er blevet behandlet til din tilfredshed på din destination, er det vigtigt, at du udfylder en kundeserviceformular. Denne formular, ledsaget af en skriftlig begrundelse, skal derefter indberettes via e-mail til Eliza was here på info@elizawashere.dk. Eliza was here skal modtage denne klage senest 1 måned efter, at din ferie er afsluttet. Det er ikke tilstrækkeligt at sende en klage uden at vedhæfte dokumentation, billeder eller en udtalelse om problemet fra kontaktpersonen, du har været i kontakt med. Vedhæft altid dokumentation på/hvis at problemet er forsøgt løst på destinationen. Når vi har modtaget klagen, sender vi dig en kvittering for modtagelsen. Vi vil give et indholdsmæssigt svar på dine kommentarer inden for 1 måned.

Ønsker du at fremsende din klage via post, bedes du rette din korrespondance til:

Sunweb Scandinavia A/S
Kronsprinessegade 54, 4 mf.
1306 København K
Danmark

OBS: Vi kan desværre ikke modtage besøgende på kontoret.

Telefon: +45 89 88 24 29
Email: info@elizawashere.dk

Bemærk venligst, at klager på indkvarteringer, som ikke er blevet rapporteret, og for hvilke der ikke er udfyldt en kundeserviceformular, ikke vil blive behandlet af vores kundeserviceafdeling i Danmark. Formularet findes i bunden af vores "kontakt" side. 

Hvis din klage vedrører Eliza was here eller oprettelsen af reservationen, kan du indsende din klage via kontaktformularen på hjemmesiden. Efter modtagelse af en klage, før afrejse, sender vi ikke en kvittering for modtagelse. Dette skyldes, at vi inden for 4 uger eller tidligere ønsker at behandle din klage.

I tilfælde af tvister af grænseoverskridende karakter kan du også henvende dig til EU's platform for online tvistbilæggelse via dette link: http://ec.europa.eu/odr


Se mere om reklamationer i Eliza Was Here's ”Vilkår og betingelser




Var dette spørgsmål til hjælp for dig? Ja, mit spørgsmål blev besvaret. / Nej, jeg fik ikke svar på mit spørgsmål.

Tak for din hjælp med at forbedre vores service!

Vi beklager at vi ikke kunne hjælpe dig med det samme. Du er velkommen til at sende os en besked via vores sociale medier, eller en e-mail til info@elizawashere.dk, og så vil vi svare på dit spørgsmål så hurtigt vi kan!

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag - Fredag: 9.00-15.00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Kontaktformular

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag - Fredag: 9.00-15.00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Kontaktformular

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev
Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen