1. FAQ & Kontakt | Eliza was here
  2. Feriebolig
  3. Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Alle temaer

Jeg har en klage, hvor kan jeg rapportere den?

Del eventuelle klager med det samme
Du kan regne med at vi gør alt hvad vi kan for at din ferie skal være bekymringsfri og uforglemmelig. Desværre er det muligt at du har klager omkring din rejse, eller er utilfreds med dit ophold. Gå ikke rundt med disse tanker alene, men rapportér det direkte ved receptionen ved feriestedet, eller kontakt os med det samme. Telefonnummeret og e-mail adressen er angivet i rejsedokumenterne.

Denne fremgangsmåde er absolut nødvendig, fordi når du giver din klage til kende med det samme, kan vi som regel også hjælpe dig med det samme. Bagefter, når du er vendt hjem igen, kan vi selvfølgelig ikke længere løse problemerne. Så tøv ikke med at tage kontakt til os med det samme!

Hvis din klage ikke bliver løst med det samme, er det vigtigt at du informerer os. Du kan indsende en klage på skrift eller e-mail senest 3 måneder efter slutningen af din rejse, ledsaget af en uddybet forklaring. En klage uden videre forklaring er ikke nok til at vi kan behandle den. Efter modtagelse, sender vi altid en bekræftelse på at vi har modtaget din klage. Vi vil derefter sende et svar inden for 3 uger. Du kan sende din korrespondance til: info@elizawashere.dk

Eliza was here behandler evt. reklamationer i henhold til Pakkerejse-Ankenævnets retningslinjer og efterlever altid dets kendelser.

For mere information om rejsevilkår og dine rettigheder som rejsende, henviser vi til denne side.
Er du ikke enig i vores vurdering, har du mulighed for at kontakte Pakkerejse Ankenævnet for en uvildig vurdering af sagen.

Sæt pris på forskellene
En ferie i udlandet betyder andre mennesker, ny kultur og lokale delikatesser. Netop det der gør en ferie unik for Eliza. Hold i dine forventninger det i mente at tingene i andre lande ofte smager og er organiseret anderledes. Sæt pris på forskellene, og bliv ikke forskrækket over at tingene måske er lidt anderledes end forventet. Overvej for eksempel disse ting, og se dem som charmen ved dit feriested:

  • Når du vælger en enkel feriebolig, kan du ikke forvente faciliteter og komfort som på et luksushotel
  • Tag hensyn til eventuelle byggeaktiviteter ved din destination
  • Tag hensyn til de begrænsede åbningstider for butikker og natteliv i tidlige og sene sæsoner
  • I Sydeuropæiske lande er vand og elektricitet ikke alle steder på det niveau vi er vant til i Danmark
  • Strømmens spænding er nogle gange lavere i andre lande end i Danmark og kan nogle gange svigte
  • Forsyningen af varmt vand kan nogle gange være reguleret af solceller. Det er også muligt at du nogle steder kun har en lille vandvarmer. Det kan betyde at du må tage kortere, eller mindre varme bade end du er vant til.
  • I nogle badeværelser er det ikke noget badeforhæng eller ikke mulighed for at hænge brusehovedet op på væggen.
  • Ved en feriedestination, kan du støde på skadedyr såsom kakerlakker eller myrer. Dette har ikke noget med hygiejnen at gøre, men er ofte del af klimaforholdene. Indpak mad grundigt og opbevar alting i køleskabet. Du kan også købe midler mod skadedyr om nødvendigt. Under alle omstændigheder bør du snakke med ejeren om det uønskede besøg.
Var dette spørgsmål til hjælp for dig? Ja, mit spørgsmål blev besvaret. / Nej, jeg fik ikke svar på mit spørgsmål.

Tak for din hjælp med at forbedre vores service!

Vi beklager at vi ikke kunne hjælpe dig med det samme. Du er velkommen til at sende os en besked via vores sociale medier, eller en e-mail til info@elizawashere.dk, og så vil vi svare på dit spørgsmål så hurtigt vi kan!

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag til Torsdag: 9:00-17:00
Fredag: 9:00 - 16:00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Send os en email

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev

Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen

Fandt du ikke dit svar?

Åbningstider

Du kan få fat i os på disse dage:

Mandag til Torsdag: 9:00-17:00
Fredag: 9:00 - 16:00
Lørdag & Søndag: Lukket

Mere information

Kontakt

Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!

Du kan nå os via e-mail eller ringe til os på 89 88 24 29.

Mandag - Fredag: Telefon & Email
Lørdag: Email

Send os en email

Om Eliza was here

Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?

Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.

Mere information

Min Eliza

Vil du se eller ændre noget ved din booking?

Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.

Min Eliza portalen

Specielle rejser

Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.

Sociale medier

Følg Elizas eventyr i Middelhavet.

Nyhedsbrev
Hold dig opdateret omkring Elizas nyeste opdagelser og sjove kampagner, og få unik rejseinspiration.

Tilmeld dig

Læs min blog

Læs om alle Elizas eventyr, og få unikke tips og specielle historier.

Til bloggen