Ønsker du et flysæde med ekstra benplads eller selv at vælge et sæde, f.eks. ved vinduet eller gangen? Så kan du reservere et sæde. Det er dog kun muligt, når du flyver med Norwegian.
Sædereservationen gælder for en enkelt rejse, og altså ikke for en returrejse. Man laver sædereservationerne for hele rejseselskabet. På den måde kan hele familien sidde sammen.
Det er ikke obligatorisk at reservere et sæde. Selvom du ikke har reserveret et sæde, tildeles du stadig et sæde i flyet. Når du tjekker ind ved skranken i lufthavnen, tildeles din familie resterende sæder. Du kan også vælge at tjekke ind online. Det er muligt fra 24 timer til 6 timer inden afgang. Så kan du selv vælge et af de tilgængelige sæder. Der er dog ikke garanti for, at din familie kan sidde sammen.
Under reservering af et sæde får du vist en oversigt over tilgængelige sæder. Du kan se hvilke sæder der er tilgængelige, samt hvilke sæder der har standard eller ekstra benplads.
Norwegian
Hos Norwegian reserverer du et sæde på følgende måde:
Bemærk! Har du en sædereservation? Det betyder ikke, at du er blevet tjekket ind til din flyrejse. Så glem ikke at tjekke ind inden hver afgang.
EurowingsRegulært fly | Fleksibelt fly | |
Håndbagage | Inkluderet* | Inkluderet* |
Indtjekket bagage | Inkluderet* | Ikke inkluderet (kan bestilles i bookingprocessen eller på Min Eliza) |
Depositum | Alle udgifter til flyrejser, reservationsomkostninger, bidrag til garantifonden, udgifter til eventuelle forsikringer og 30 % af de øvrige dele af rejsen | Reservationsomkostninger, bidrag til garantifonden, udgifter til eventuelle forsikringer og 30 % på de øvrige dele af rejsen. |
Navneændring | Mod betaling (op til 1300,- kr. pr. person) | Gratis frem til 1 uge før afgang |
Ændring af fly | Mod betaling | Gratis frem til 6 uger før afrejse |
Betaling | Skal betaling omgående, direkte ved reservationen | Betales efter 3 dage, hvis du opfylder betingelserne |
Antal personer | Ved mere end 9 personer skal der foretages 2 separate bookinger | Alle rejsende kan bookes i samme booking |
Dette er normalt reserveringen af depositummet. Beløbet vil blive tilbagebetalt inden for 4 uger efter hjemkomst. Er beløbet ikke modtaget efter 4 uger, beder vi dig om at kontakte os. Så vil vi kontakte vores biludlejningspartner og sørge for at du får refunderet beløbet.
Du kan få fat i os på disse dage:
Mandag - Fredag: 9.00-16.00
Lørdag & Søndag: Lukket
Se opdaterede åbningstider
Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!
Du kan nå os via e-mail fra mandag til lørdag.
Følg Elizas eventyr i Middelhavet.
Vil du se eller ændre noget ved din booking?
Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.
Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.
Eliza was here
Kronprinsessegade 54, 4
1307 København K
Danmark
Ingen besøgsadresse.
Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?
Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.
Du kan få fat i os på disse dage:
Mandag - Fredag: 9.00-16.00
Lørdag & Søndag: Lukket
Se opdaterede åbningstider
Vi hjælper dig gerne, og besvarer med glæde dine spørgsmål!
Du kan nå os via e-mail fra mandag til lørdag.
Følg Elizas eventyr i Middelhavet.
Vil du se eller ændre noget ved din booking?
Dette kan du gøre via Min Eliza portalen.
Vil du på en speciel rejse? Det kan nemt arrangeres igennem vores formularer.
Eliza was here
Kronprinsessegade 54, 4
1307 København K
Danmark
Ingen besøgsadresse.
Vil du vide mere om vores virksomhed og politik? Leder du efter ledige stillinger?
Du kan finde alt dette i vores virksomhedsoplysninger.